Subject: Kose tee 6 peakaitsme suurendamine, Võru linn, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 17:58:10 +0300

Tere!

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Kose tee 6 kinnistu peakaitsme
suurendamise projekti. Tööde käigus asendatakse olemasolev arvestikilp
samas asukohas uue kilbiga, olemasolevale madalpingekaablile paigaldatakse
kõrvale täiendav madalpinge kaabel. Kuna seda ei ole võimalik paigaldada
praegusest kaablist kinnistu piiri poole (puud), kuid jääb
kergliiklusteest Telia kaablist kaugemale, siis ei tohiks oluliselt
segada. Kuna trass on sama, siis pole mõtet vist täiendavat IKÕd ka
sõlmida.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.